Sydämellä terveydelle 2; Sairaanhoitaja terveyden edistäjänä

Noora Asplund ja Tinja Kaivolahti

Sairaanhoitajan työn lähtökohta tulee olla asiakkaan terveyden edistäminen. Myös ihmisen kohtaamis- ja vuorovaikutustaidot ovat merkittävässä roolissa hoitotyössä. Tässä jaksossa Noora Asplund ja Tinja Kaivolahti käyvät läpi terveyden edistämisen menetelmiä käytännön esimerkkejä tarjoillen. Asiakkaan ohjauksessa on hyödyllistä osata muutosvaihemallin vaiheet. Se edistää mm. dialogia asiakkaan kanssa. . Jaksoa voi hyödyntää terveysalan opiskelijat ja ammattilaiset. Tule mukaan kuuntelemaan Sydämellä terveydelle -podcastia!

Ei kommentteja

    Vastaa


    The owner of this website has made a commitment to accessibility and inclusion, please report any problems that you encounter using the contact form on this website. This site uses the WP ADA Compliance Check plugin to enhance accessibility.