MetroPodia uudenlainen tapa julkaista 3: Podcastien tavoitteellinen julkaiseminen

Mari Virtanen ja Ilse Skog

Tässä jaksossa aiheena on podcastien tavoitteellinen julkaiseminen eli käytännössä kyseessä on kuunneltavien lopputuotteiden jatkohoito. Keskustelemassa tavoitteellinen julkaisija, yliopettaja Mari Virtanen ja viestintäyksikön asiantuntija, analytiikkavastaava Ilse Skog. Jakson aikana selviää miten asettaa tavoitteita, tehdä yksityiskohtainen julkaisusuunnitelma tai analysoida julkaisujen vaikutuksia? Kuinka paljon podeja kuunnellaan ja mikä onkaan MetroPodian kolmen kärki? Tule ihmeessä kuulemaan vinkkejä tavoitteellisen julkaisemisen toteuttamisesta.

Sarjan aikaisemmat jaksot voit kuunnella tästä:
Käsis purkkiin – Käytännön vinkkejä podcastin käsikirjoittamiseen
Podcast eetteriin! – käsikirjoituksesta kuunneltavaksi lopputuotteeksi

Ei kommentteja

    Vastaa


    The owner of this website has made a commitment to accessibility and inclusion, please report any problems that you encounter using the contact form on this website. This site uses the WP ADA Compliance Check plugin to enhance accessibility.